четвер, 3 березня 2016 р.

Святкові заняття: «Квіти для матусі»

Заняття-сюрприз з пізнавального конструювання у Дошкільній академії «УнікУм» Інституту обдарованої дитини НАПН України 


Час від часу ми влаштовуємо для малят свята: нестандартні заняття з несподіванками і сюрпризами. На початку весни у нас одразу два свята — перший день весни, такої довгоочікуваної і бажаної пори року, і Міжнародний жіночий день. Тож сьогодні у нас було подвійне свято. А сюрприз, як і завжди, ми готували не тільки для малят, а й для їхніх матусь.
Педагог поговорила з дітьми про те, що найкращий найтепліший подарунок той, до якого ми доклали тепло своєї душі. Тому квіти ми не будемо купляти у магазині, а назбираємо самі. Отже ми провели заняття-подорож до весняного лісу, де збирали квіти у подарунок для мам.
Вихователь обговорила з малятами, які квіти можна знайти у весняному лісі, де ми їх можемо побачити, якими вони бувають. І ми потрапили у ліс і знайшли галявину з підсніжниками.
Педагог звертає увагу дітей на те, що квіти потрібно збирати дуже обережно: тільки з краєчку, щоб не топтати галявинку, а ще квіти потрібно рвати без цибулинки (коріння) і зовсім небагато, щоб й інші могли помилуватися ними і щоб квіти могли розквітнути і на наступний рік і ще довго радувати око всіх людей.
У нас вийшли прекрасні букети, а тепер їх потрібно поставити у вазу. Але ж яку вазу вибрати? Відповідь на це запитання потребує експерименту: педагог завчасно підготувала дві вази різної висоти та довгий олівець — квіточку на високому стеблі. Кожна дитина висловлює припущення, куди краще поставити таку квіточку: винахідник Іллюша одразу запропонував поставити квіточку у високу вазу, Ксюша також з ним погодилася (дві відповіді пролунали майже одночасно, але хлопчик був трішечки попереду), обережна Ілларія запропонувала спочатку спробувати низеньку вазочку (раптом квіточка і там нормально стоятиме? Дівчинці дуже сподобалася низька вазочка :))). А далі перевіряємо: олівчик-квіточка майже падає у низенькій вазочці, а от у високій йому добре. Закріплюємо знання — розв’язуємо задачку з трьома квіточками і трьома вазами у інтерактивній презентації. Молодці дітки: всі зрозуміли, що чим вищі квіти, тим має бути вищою ваза.




Основна конструкція сьогодні — ваза з квіточкою. Побудувати вазу було непросто: діти вчилися будувати, ставлячи цеглинку на цеглинку із зміщенням, притримуючи конструкцію одною рукою знизу. Краще всіх зрозумів як це потрібно робити Іллюша, але й дівчатка не пасли задніх. Ксюша сама зрозуміла як побудувати стебло квіточки, а вже пелюсточки допомагала будувати педагог. Кожний вибирав улюблені кольори для вази. Всі вази вийшли прекрасними! Стіл з ними просто засяяв!

В кінці заняття кожна дитина робить мамі подарунок — об’ємну аплікацію — квітучу галявинку.




Вітаю всіх із святом Весни і тепла!
До наступних зустрічей!

Щоб прочитати інші публікації з цієї теми знаходьте на блозі у хмарі слів ключові слова «Дошкільна академія “УнікУм”».

Сайт Дошкільної академії «УнікУм» — unikum.org.ua
Більше про Дошкільну академію «УнікУм» читайте тут

Дізнатися про всі справи Дошкільної академії «УнікУм» можна у групі FaceBook. Ласкаво просимо!

науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років



Автор: Ірина Стеценко

Немає коментарів:

Дописати коментар