Заняття-сюрприз з пізнавального конструювання у Дошкільній академії «УнікУм» Інституту обдарованої дитини НАПН України
Час
від часу ми влаштовуємо для малят свята: нестандартні заняття з несподіванками
і сюрпризами. На початку весни у нас одразу два свята — перший день весни,
такої довгоочікуваної і бажаної пори року, і Міжнародний жіночий день. Тож сьогодні
у нас було подвійне свято. А сюрприз, як і завжди, ми готували не тільки для
малят, а й для їхніх матусь.
Педагог
поговорила з дітьми про те, що найкращий
найтепліший подарунок той, до якого ми доклали тепло своєї душі. Тому квіти
ми не будемо купляти у магазині, а назбираємо самі. Отже ми провели
заняття-подорож до весняного лісу, де збирали квіти у подарунок для мам.
Вихователь
обговорила з малятами, які квіти можна знайти у весняному лісі, де ми їх можемо
побачити, якими вони бувають. І ми
потрапили у ліс і знайшли галявину з підсніжниками.
Педагог
звертає увагу дітей на те, що квіти потрібно збирати дуже обережно: тільки з
краєчку, щоб не топтати галявинку, а ще квіти потрібно рвати без цибулинки (коріння)
і зовсім небагато, щоб й інші могли помилуватися ними і щоб квіти могли
розквітнути і на наступний рік і ще довго радувати око всіх людей.
У
нас вийшли прекрасні букети, а тепер їх потрібно поставити у вазу. Але ж яку вазу вибрати? Відповідь на це
запитання потребує експерименту: педагог завчасно підготувала дві вази різної
висоти та довгий олівець — квіточку на високому стеблі. Кожна дитина висловлює
припущення, куди краще поставити таку квіточку: винахідник Іллюша одразу запропонував поставити квіточку у високу вазу, Ксюша також з ним погодилася (дві
відповіді пролунали майже одночасно, але хлопчик був трішечки попереду), обережна
Ілларія запропонувала спочатку
спробувати низеньку вазочку (раптом квіточка і там нормально стоятиме? Дівчинці
дуже сподобалася низька вазочка :))). А далі перевіряємо: олівчик-квіточка
майже падає у низенькій вазочці, а от у високій йому добре. Закріплюємо знання
— розв’язуємо задачку з трьома квіточками і трьома вазами у інтерактивній презентації.
Молодці дітки: всі зрозуміли, що чим
вищі квіти, тим має бути вищою ваза.
Основна
конструкція сьогодні — ваза з квіточкою.
Побудувати вазу було непросто: діти вчилися будувати, ставлячи цеглинку на цеглинку
із зміщенням, притримуючи конструкцію одною рукою знизу. Краще всіх зрозумів як
це потрібно робити Іллюша, але й
дівчатка не пасли задніх. Ксюша сама
зрозуміла як побудувати стебло квіточки, а вже пелюсточки допомагала будувати
педагог. Кожний вибирав улюблені кольори для вази. Всі вази вийшли прекрасними!
Стіл з ними просто засяяв!
Вітаю
всіх із святом Весни і тепла!
До
наступних зустрічей!
Щоб
прочитати інші публікації з цієї теми знаходьте на блозі у хмарі слів ключові
слова «Дошкільна академія “УнікУм”».
Сайт
Дошкільної академії «УнікУм» — unikum.org.ua
Більше
про Дошкільну академію «УнікУм» читайте
тут
Дізнатися
про всі справи Дошкільної академії «УнікУм» можна у групі
FaceBook. Ласкаво просимо!
науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних
технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років
Немає коментарів:
Дописати коментар