неділю, 12 січня 2020 р.

Не вір очам — думай!


Формуємо у дітей критичне мислення 


Формуйте у дітей критичне мислення — запропонуйте їм знайти у відео незвичайне, казкове, неправдиве, дивовижне і... звичайне.



Запитання для педагогічних роздумів
• Чи все одразу знайшли діти?
• Скільки разів знадобилося переглянути відео, щоб діти знайшли усі незвичайні кадри?
• Як діти описували кадри, про які розповідають?
• Які кадри одразу привернули увагу дітей, а які — в кінці? Чому?
• Легко чи складно дітей було розв’язувати задачку про гриби?

Після того, як ви з дітьми докладно обговорили побачене, зверніть їхню увагу на такі моменти.

1. Чому деякі кадри нереальні? Запропонуйте дітям порівняти розмір гриба та знайомих об’єктів. Чи може бути таке співвідношення у житті?



2. Правдивість, яких кадрів хочеться перевірити і як саме це можна зробити.




3. Які кадри казкові, а які намальовані художником?





Продовження за посиланням


науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років