четвер, 29 листопада 2018 р.

Віртуальна подорож сюжетною картиною «Сніг іде»

Презентація “жива” картина: 13-й тиждень «Зимова мозаїка»


Зустрічаємо зиму тематичним тижнем “Зимова мозаїка”. Обговорюємо з малятами особливості білосніжної пори року, показуємо її красу, барви тощо. Така діяльність сприяє збагаченню активного словника дітей, зокрема “зимовими” прикметниками, формує мовленнєву компетентність малят, активізує їхню пізнавальну діяльність, розвиває уяву, спостережливість, увагу, пам’ять.


Відкриває тиждень чудова сюжетна картина «Сніг іде». Саме вона розпочинає діалог з малятами про сніг в природі, зимові явища, а також про зиму, життя людей у цю пору року, життя у місті, звуки довкілля…



Картину можна використовувати протягом усього тижня: на початку, під час розгляду всіх проблемних запитань (підручник “Я досліджую світ” авторів О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко) — “Як цікаво проводити час узимку?”, “Чому кажуть, що кожна пора року має свою родзинку?”, “Які сюрпризи готує нам зима?”, “Як зимує природа?”, а також підсумовуючи тиждень.




Початок тижня варто провести як мандрівку сюжетною картиною, адже у зображену ситуацію діти легко входять, дофантазовують її, проектують на своє повсякденне життя.
Оживити сюжетну картину під час подорожі допоможе презентація «Жива картина: добірка звуків та відео за сюжетом зображення», до складу якої входять файли зі звуками природи та міста, а також відео мандрівки Дніпром у Києві. Звуки довкілля на картині можна автоматично поєднувати (запускати одразу кілька звукових файлів): таким чином можна утворити максимально правдоподібну атмосферу міста.

ЗАВАНТАЖИТИ презентацію можна за посиланням




Слухаємо, бачимо та відчуваємо зиму, вчимо дітей спостерігати, використовувати результати такої діяльності у повсякденному житті — ще у теплій кімнаті дізнаватися, яка погода на дворі, та відповідно вдягатися, розраховувати час на дорогу.
Вчимо малят пильно роздивлятися навкруги, розвиваємо їхню здатність до емпатії, вчимо думати не тільки про себе, а й про інших, передбачати як наші дії можуть вплинути на життя та самопочуття інших людей, допомагати людям, коли вони цього потребують, бути уважними до них.

На на сайті підручника «Я досліджую світ» видавництва «Світич» є ще багато матеріалів для захопливої роботи з дітьми протягом наступного тематичного тижня. Завітайте на сайт та завантажте:
Електронний підручник (наводимо аркуші 13-го тижня) з вбудованими методичними підказками для педагога та захопливими завданнями для малят. Таким чином згрупований матеріал педагог може використати як конструктор і побудувати інтегровану роботу з дітьми.

науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років