четвер, 12 листопада 2015 р.

Курчатко Сонечко підсумовує: «Фермерське подвір’я»

Заняття з пізнавального конструювання у Дошкільній академії «УнікУм» Інституту обдарованої дитини НАПН України 


Початок подорожі Курчатка читайте тут


Це наше перше підсумкове заняття. Допитливе Курчатко познайомилося майже з усіма мешканцями подвір’я, вже багато знає про все навколо. Тому на занятті Курчатко пригадує, де було, що бачило, з ким познайомилося… Тож поступово ми будуємо в уяві та на екрані фермерське подвір’я, визначаємо хто де живе. Таким чином закріплюємо та систематизуємо вивчене. Діти пригадували хто живе на фермерському подвір’ї та який у нього будиночок, розповідали, що цікавого на подвір’ї бачило Курчатко.
Ліза була майже на всіх заняттях, тому й пригадала найбільше. Вона дуже артистично та емоційно «говорила» за різних тварин, передаючи голосом вже дорослі вони чи ще дитинчатка.
Цього разу обов’язковою програмою було конструювання будиночка для качечок та гніздечка — це теж підсумок: закріплення навичок конструювання стін будиночка, закріплення стін кубиками більшого розміру, конструювання даху. Будиночок вийшов з двома великими віконечками та двома входами. І Ліза, і Боря справилися з конструюванням будиночка і гніздечка, от тільки Борі було важче, адже це лише його друге заняття. Але для другого заняття Боря справився на «п’ять з плюсом»: він зрозумів принцип побудови стін і зміг сам продовжувати їх. Молодчинка!





А далі розпочалася сюжетно-рольова гра у фермерів. Організатором гри була педагог. Спочатку до качечок прийшли їхні друзі — свійські тварини (курочка, песик, корова з телятком…), а потім всі разом з’ясували, що у свійських тварин прибирає фермер і одразу у грі з’явилися люди, фермер та його помічники. А потім ще й водій на тракторі приїхав в гості. Потім в гості прямо в будиночок качечок заходили великі тварини — корова та кінь, дітки приміряли чи зможуть такі великі тварини попасти у будиночок. Поки що гра була у кожної дитинки своя, хоч і поєднана персонажами та діями. Наприклад, дуже цікаво малятам було прибирати у будиночку для качечок «справжніми» вилами та лопатою.

А ще наприкінці заняття, коли Ліза з гордістю показувала мамі зроблене, вона раптом зупинилася і сказала: «Я ще не закінчила!». Взяла одне віконечко, поставила на дах, сказала, що це чердак буде. Потім критично оглянула зроблене і додала ще два віконечка — вийшов справжній відкритий другий поверх з балконом, на якому приємно було гуляти чоловічкам. От такий заключний імпровізований акорд! Браво!




Щоб прочитати інші публікації з цієї теми знаходьте на блозі у хмарі слів ключові слова «пізнавальне конструювання».

Сайт Дошкільної академії «УнікУм» — unikum.org.ua
Більше про Дошкільну академію «УнікУм» читайте тут

Дізнатися про всі справи Дошкільної академії «УнікУм» можна у групі FaceBook. Ласкаво просимо!

науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років



Автор: Ірина Стеценко

Немає коментарів:

Дописати коментар