суботу, 3 березня 2018 р.

Весняні квіти у завданнях

Інтегрована діяльність: природознавство + навчання грамоти + логіка


Чомусь, коли починають говорити про математику, уявляють числа, арифметичні дії, геометричні фігури… Але ж для мене передусім математика —це наука, яка навчає мислити. Спробуємо забути як нас навчали і подивимося неупередженим поглядом на вивчення математики.


Математика може дружити з поезією, музикою та живописом, а також із своїми сестричками — природничими науками. Весна завітала в гості на заняття «Логіки світу»: діти пригадують, які квіти зацвітають першими, як вони називаються, чим особлива кожна квіточка. Порівнюють квіти, дивуються, розповідають про них, а педагог доповнює знання дітей.



Наприклад, підсніжники та крокуси можна порівнювати за часом цвітіння, формою пелюсточок, висотою стебла, забарвленням. А чи взагалі у крокусів є стебло? Поговоріть про це з малятами, а потім зверніться до наукових джерел. Зараз крокуси бувають самих різних кольорів, а от підсніжники — так і залишаються завжди тільки білими. Але нині є різні сорти садових підсніжників.
Детальніше ознайомитися з першоцвітами допоможуть такі інтегровані завдання.





На весняних заняттях ми потрапляємо у вернісаж ніжних весняних акварелей — здається краще, ніж вони зображують весну, можна тільки побачити на власні очі.
Зазирнути на весняний вернісаж можна за посиланням

Підсумковим завданням може стати упорядкування квітів. Упорядкуйте першоцвіти за кольорами, роздивіться, які квіт потрапили одразу у кілька стовпчиків, придумайте з малятами власний спосіб упорядкування.




Колекція завдань про першоцвіти



Ще більше захопливих завдань, цікавих бесід, дослідів, спостережень тощо Ви можете знайти у книзі «Весна-чарівниця».
Телефонуйте — +38 097-954-74-70, +38 099-972-04-60, +38 073-072-74-79
e-mail: mail@lips.zp.ua





Весняного настрою! Теплих сонячних занять!


науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років



Автор: Ірина Стеценко

4 коментарі:

  1. Шкода, що не можна скачати цих інтегрованих завдань: про те, яка квіточка зацвітає першою і т. д. До класної кімнати не тягне Інтернет, щоб працювати безпосередньо на Вашій сторінці. завдання дуже хороші, а головне - спонукають до міркувань, аналогії та порівняняння. дякую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Погано, що немає інтернету: так можна було б проводити інтегровані уроки з інформатики, але ці завдання можна змоделювати, використовуючи картки. або ж придумати гру за мотивами цих завдань. Ми так робили з дошкльнятами, використовували роздруковані фото. Звичайно, це морока, але діткам завдання подобалися. Успіхів!

      Видалити
  2. Так і виходжу з положення, пані Ірино. Підкажіть, будь ласка, за допомогою якої програми Ви розробляєте ці завдання? Дякую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це відома програма https://learningapps.org/ Вона вже давно на ринку, безоплатна, це фактично банк даних різних завдань в основному для школи. Такими завданнями користуються педагоги всього світу, тому й вирішила розробити свої завдання на платформі learningapps. Подивіться сайт, там багато цікавого, можливостей не дуже багато, але й не мало. Все робиться дуже швидко і легко розібратися. Удачі!

      Видалити