неділя, 13 липня 2014 р.

Математика і потяги

Бесіда з дорослими і дітьми


Чомусь дорослі не завжди розуміють, що спеціально займатися мовою, малюванням, математикою дітям не часто хочеться: виходить офіційно, по-діловому, як у дитячому садку, навіть, якщо дорослі вибирають для таких занять зручний і для дітей, і для себе час. Але ж вивчати букви можна подорожуючи містом — знаходити знайомі букви на вивісках, вивчати числа, роздивляючись номери автомобілів, а призначення магазинів вивчати, збираючись за покупками — так у нас в родині довго в ходу була моя назва овочевого магазину — салатний. Ще багато цікавої математики є на кухні — про це я розповідала минулого разу. Тож сьогодні моя наступна розповідь про те, де у довкіллі можна знайти математику і ще багато чого цікавого.

Дональд Золан



Коли я була маленькою ми з бабусею ходили на залізну дорогу дивитися на поїзди. Збиралися завжди довго і дуже ретельно: хліб з олійкою та часничком, печиво, цукерки, все акуратно складали у торбинку. Ми виходили на вулицю і довго-довго йшли тополиною алеєю (потім я вже дорослою побачила цю алею і тільки тоді зрозуміла, яка вона на справді коротка).

Дональд Золан


Йшли неспішно. Бабуся завжди розповідала щось цікаве про курчаток, кроликів, каченяток, квіти, городину. Ми планували як влітку поїдемо до Золотоноші і що садитимемо на городі, які квіти у нас ростимуть (назви, кольори, де саме…), пригадували, які квіти і де росли минулого року, як цвіли.
Та ось і залізниця. Поїзди ходили рідко, тому іноді доводилося довго чекати і я рахувала шпали, дивилася як машини переїжджають переїзд. Дочекатися товарного потягу — рідка вдача, бо у ньому вагонів було багато і рахувати можна було довго, пасажирські поїзди невеличкі і задоволення тривало недовго. Наглядівшись на поїзди та з’ївши всі припаси ми з бабусею неспішно поверталися додому, на обід.



Дональд Золан

Дональд Золан


Читайте бесіди з дорослими і дітьми про математику

науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років



Автор: Ірина Стеценко

Немає коментарів:

Дописати коментар