Заняття з пізнавального конструювання у Дошкільній академії «УнікУм» Інституту обдарованої дитини НАПН України
Початок подорожі Курчатка читайте тут
Це наше
перше підсумкове заняття. Допитливе
Курчатко познайомилося майже з усіма мешканцями подвір’я, вже багато знає про
все навколо. Тому на занятті Курчатко пригадує, де було, що бачило, з ким
познайомилося… Тож поступово ми будуємо в уяві та на екрані фермерське подвір’я,
визначаємо хто де живе. Таким чином закріплюємо та систематизуємо вивчене. Діти
пригадували хто живе на фермерському подвір’ї та який у нього будиночок,
розповідали, що цікавого на подвір’ї бачило Курчатко.
Ліза
була майже на всіх заняттях, тому й пригадала найбільше. Вона дуже артистично
та емоційно «говорила» за різних тварин, передаючи голосом вже дорослі вони чи
ще дитинчатка.
Цього
разу обов’язковою програмою було конструювання будиночка для качечок та гніздечка
— це теж підсумок: закріплення навичок конструювання стін будиночка,
закріплення стін кубиками більшого розміру, конструювання даху. Будиночок
вийшов з двома великими віконечками та двома входами. І Ліза, і Боря справилися
з конструюванням будиночка і гніздечка, от тільки Борі було важче, адже це лише
його друге заняття. Але для другого заняття Боря справився на «п’ять з плюсом»:
він зрозумів принцип побудови стін і зміг сам продовжувати їх. Молодчинка!
А
далі розпочалася сюжетно-рольова гра у фермерів. Організатором гри була педагог.
Спочатку до качечок прийшли їхні друзі — свійські тварини (курочка, песик,
корова з телятком…), а потім всі разом з’ясували, що у свійських тварин
прибирає фермер і одразу у грі з’явилися люди, фермер та його помічники. А
потім ще й водій на тракторі приїхав в гості. Потім в гості прямо в будиночок
качечок заходили великі тварини — корова та кінь, дітки приміряли чи зможуть
такі великі тварини попасти у будиночок. Поки що гра була у кожної дитинки своя,
хоч і поєднана персонажами та діями. Наприклад, дуже цікаво малятам було
прибирати у будиночку для качечок «справжніми» вилами та лопатою.
А ще
наприкінці заняття, коли Ліза з гордістю показувала мамі зроблене, вона раптом зупинилася
і сказала: «Я ще не закінчила!». Взяла одне віконечко, поставила на дах,
сказала, що це чердак буде. Потім критично оглянула зроблене і додала ще два віконечка
— вийшов справжній відкритий другий поверх з балконом, на якому приємно було гуляти
чоловічкам. От такий заключний імпровізований акорд! Браво!
Щоб
прочитати інші публікації з цієї теми знаходьте на блозі у хмарі слів ключові
слова «пізнавальне конструювання».
Сайт
Дошкільної академії «УнікУм» — unikum.org.ua
Більше
про Дошкільну академію «УнікУм» читайте
тут
Дізнатися
про всі справи Дошкільної академії «УнікУм» можна у групі
FaceBook. Ласкаво просимо!
науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних
технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років
Немає коментарів:
Дописати коментар