неділю, 7 березня 2021 р.

Незручні винаходи

Винахідники-невмійки чи…

 

Діти запитують “Як навчитися винахідництву?”. А справді як? З одного боку це талант, з іншого — невтомна праця, величезна робота фантазії, інтелекту і … безліч спроб, які іноді іншим здаються безглуздими. А ще вдача, інтуїція і …



Звісно, інженери можуть і пожартувати: створити диво-винаходи, які навряд чи можна буде використати. Ось такі незвичаїнки створює k.kamprani https://www.theuncomfortable.com/contact/

 


Здивуйте дітей дивними речами.






• Чому вони дивні? Чи лише такими здаються нам?

• Чим вони відрізняються від вже звичних нам?

• Чи зручно ними користуватися? Чому?

• Як їх все-таки можна використати? Можливо у них є супервластивості, але як їх знайти?

• Які цікаві властивості у цих речей є?

Діти також можуть спробувати удосконалити винаходи і вигадати свої незвичайні речі та навіть змоделювати їх. І ще один важливий привід займатися такою діяльністю: діти швидше зрозуміють чому саме так влаштовано. Адже коли нам не зручно, ми краще зрозуміємо зручність того, що маємо.

 




І нехай вам не здаються такі завдання безглуздими: вони не аби як розвивають фантазію та винахідливість, діти вчаться бачити функцію речі, а ще ми не знаємо наскільки близько ці недоречності стоять до справжніх винаходів. Можливо ми просто бачимо не все чи не так? Чи лякаємося нестандартності?

 

Ірина СТЕЦЕНКО,
наукова співробітниця Міжнародного науково-навчального центру
інформаційних технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
авторка технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років

 

Дізнайтеся про що блог

Читайте роздуми щодо теми блогу