неділю, 1 листопада 2020 р.

Різні порівняння — різні використання

Математика у повсякденні


Ми звикли рахувати, вимірювати, а вже потім порівнювати. Виходить все точно і ніяких помилок! Але пригадаймо, чи у житі часто так буває? Тож напевно не варто зупинятися і треба йти далі — порівнювати “на око”, тобто здійснювати якісне порівняння.

 

Навчайте дітей вже із дитячого садочка порівнювати не рахуючи, а коли перевіряти, то вже рахувати. Звісно, якщо порахувати взагалі буде можливо.

Роздивіться з дітьми осінні світлини.

 




• Які барви є в осені?

• Яких барв на якій світлині більше,  яких менше?

• Яка світлина у який місяць осені зроблена? Чому ви зробили саме такий висновок?


Звісно, перевірити все точно тут не вийде, але це лише початок. Потім можна порівнювати вагу двох предметів, порівняння площин двох ділянок… а це саме ті задачі, які ми розв’язуємо у повсякденному житті.

 

Ірина СТЕЦЕНКО,

науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України

та Міністерства освіти і науки України,

автор технології «Логіки світу»

для дітей від 4 до 12 років

 

Дізнайтеся про що блог