субота, 23 березня 2019 р.

Винахідником може стати кожний!

Новий винахід початківців-винахідників ЗДО «Дивосвіт»


Радію, коли педагогам подобається моя робота, коли задуми команди, яка виплекала альтернативну програму формування культури інженерного мислення в дошкільників STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт (керівник — професор Катерина Крутій) втілюються у життя. Навіть не думала, що перші результати впровадження буде видно так швидко.

Надаю слово педагогам ЗДО № 4 «Дивосвіт» Слобожанської селищної ради Дніпровського району Дніпровської області (вихователь-методист садочка Алла Ситенко, директор Наталя Тільна).


На першому році впровадження програми “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт” радіємо з того, що вже маємо перші результати!
Тема народної іграшки у програмі гуртка з народознавства «Україна – моя Батьківщина» (керівник гуртка — Регіна Івченко) дуже захопила дітей. Особливо, коли у них була можливість випробувати свої сили на турнірі дерев’яних дзиґ. Різні моделі, чарівні розписи та відмінність у техніці запуску запалили дітей на творчість, дослідницьку роботу та співпрацю. Звичайно допомогла і сучасна іграшка.






Нещодавно діти з групи старшого дошкільного віку «Винахідники» поділилися з нею своїм новим винаходом — дзиґою з конструктора LEGO. Дехто з дітей називає її бейблейдом (сучасна іграшка схожа на традиційну японську дзиґу).
Винахідником, який надихнув усю групу, став Артем Лагода. Мотивацією для створення дзиґи була заборона вихователя запускати бейблейди у групі, якими діти гралися на вулиці. У винаході автору вдалося відтворити ситуації за правилами гри у бейблейди: зупинка, вибух (розпадання на основні частини) дзиґи.





Стежачи за розвитком роботи над винаходом у команді, вихователь раділа, як хлопці залучали до роботи та змагань дівчат, експериментували із кількістю деталей, вагою та кольоровим рішенням. Зараз у групі панує співтворчість, діти продовжують вдосконалювати винахід, мотивовані віднайти ідеальну форму.









Сучасна та народна іграшка успішно співіснують, допомагаючи дитині використовувати її багатогранно, досліджувати у повноті функціональні особливості іграшки, творчо її конструювати, а також збагачують душевний світ дитини.

Дякую педагогам «Дивосвіту» за цікавий матеріал! Чекаю наступні!




науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років




2 коментарі: