пʼятницю, 16 листопада 2018 р.

Віртуальна подорож сюжетною картиною «Чи можна подружитися з дощиком?»

Презентація “жива” картина: 12-й тиждень «Вода»


Тиждень 12 «Вода» дає змогу повторити, уточнити вже набуті знання та піти далі — дослідити властивості води, вивчити її кругообіг у природі, роздивитися Землю з височини, з’ясувати, мало чи багато на нашій планеті води, мандрувати світом у пошуках її джерел, визначити свою добову норму води, пропонувати заходи щодо її збереження.


Відкриває тиждень чудова сюжетна картина «Чи можна подружитися з дощиком?». Саме вона розпочинає діалог з малятами про воду в природі, її агрегатні стани та наше ставлення до різної погоди, а також про осінь, життя людей у цю пору року, життя у місті, звуки довкілля…




Картину можна використовувати протягом усього тижня: на початку, під час розгляду проблемних запитань (підручник “Я досліджую світ” авторів О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко) “Де «живе» вода?”, “Якою буває вода?”, а також підсумовуючи тиждень.



Початок тижня “Вода” варто провести як мандрівку сюжетною картиною, адже у зображену ситуацію діти легко входять, дофантазовують її, проектують на своє повсякденне життя.

Оживити сюжетну картину під час подорожі допоможе презентація «Жива картина: добірка звуків та відео за сюжетом зображення», до складу якої входять файли зі звуками природи та міста, а також відео мандрівки Дніпром у Києві. Звуки довкілля на картині можна автоматично поєднувати (запускати одразу кілька звукових файлів): таким чином можна утворити максимально правдоподібну атмосферу міста.

ЗАВАНТАЖИТИ презентацію можна за посиланням




Запропонуйте дітям здійснити прогулянку картиною. Обговоріть з малятами, як вони вдягнуться, що візьмуть із собою, де хочуть побувати, які звуки почують, з ким захочуть поспілкуватися, про що поговорять.
Кияни на картині легко впізнають своє місто — пішохідний міст, Дніпро, його круті схили, затишний оглядовий майданчик, улюблене місце відпочинку в усі пори року — Гідропарк.
• Чому на мосту нікого немає?
Звісно, в осінній дощ ніхто пішохідним мостом не хоче йти: там зараз не зовсім затишно, тому краще обрати інший шлях.
На першому плані картини — оглядовий майданчик. Запропонуйте малятам пофантазувати та описати, що можна побачити з крутих схилів Дніпра.
• Чи були ви на оглядовому майданчику? Що побачили?
• Чи цікаво було там? Чому?
• Дізнайтеся, чи є оглядовий майданчик у вашому місті й побувайте на ньому. Поділіться з друзями враженнями, покажіть фотографії.
Роздивимося Дніпро з висоти пташиного польоту (звісно, таке з оглядового майданчика побачити неможливо) — покажемо малятам відео.
• Яка техніка може допомогти нам це зробити?
• Чому так цікаво розглядати все згори?
• Що цікавого ми побачили?
• Що могли побачити й знизу, а що точно із землі не видно?
• Що саме цікаво роздивлятися зверху, а що хочеться побачити з близької відстані? Чому?

На на сайті підручника «Я досліджую світ» видавництва «Світич» є ще багато матеріалів для захопливої роботи з дітьми протягом наступного тематичного тижня. Завітайте на сайт та завантажте:
Електронний підручник (наводимо аркуші 12-го тижня) з вбудованими методичними підказками для педагога та захопливими завданнями для малят. Таким чином згрупований матеріал педагог може використати як конструктор і побудувати інтегровану роботу з дітьми.




науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років




Автор: Ірина Стеценко

Немає коментарів:

Дописати коментар