пʼятницю, 24 серпня 2018 р.

Робочі зошити інтегрованого курсу “Я досліджую світ”

Креативні посібники для 1 класу


Нова українська школа (НУШ) вже другий рік крокує Україною. Напевно, всі науковці та педагоги так чи інакше цікавляться цим проектом. Звісно і я почала за ним спостерігати, але довго стояла осторонь.

НУШ мене особливо цікавить ще й тим, як у початковій школі зможуть поєднати так багато різних освітніх галузей — мовно-літературну, математичну, природничу, технологічну, інформатичну, соціальну і здоров’язбережувальну, громадянську та історичну, мистецьку. Адже я роблю це ж саме тільки у дошкільній освіті.


І от команда видавництва «Світич» розпочала роботу над підручником інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для першого класу і я плавно із спостерігача перетворилась на учасника: розповідала педагогам про новий підручник Джмелика, взяла участь у створенні сайту підтримки видання, фахово редагувала підручник та зошит до нього.



Робота йшла стрімко, але дуже ретельно: ми міркували над кожною фразою, вичитували кожне слово, сперечалися і приходили до думки, яка влаштовувала більшість, уявляли як малята та педагоги візьмуть до рук підручник, як працюватимуть, з якими труднощами можуть стикнутися, що найбільше зацікавить різних малят…
Сьогодні я з гордістю можу сказати — МИ ЦЕ ЗРОБИЛИ! Перша частина підручника «Я досліджую світ» вже у друкарні, а перша ластівка вже у нас в руках — це перша частина комплекту зошитів «Я досліджую світ» для 1 класу. Подивіться, яка вона красива! Отже, сьогодні я розповідаю саме про зошити.




Видавництво “Світич” пропонує комплект з чотирьох робочих зошитів інтегрованого курсу “Я досліджую світ” (підручник О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко) — кожний зошит обсягом 80 сторінок. Зошити мають гриф Міністерства освіти і науки України.




Зошити містять такі матеріали для роботи з дітьми:
• задачі, що передбачають пошук відповідей на проблемні запитання;
письмові тематичні інтегровані завдання, які допоможуть закріпити і поглибити знання з мовно-літературної, математичної, природничої, інформатичної, соціальної та здоров’язбережувальної, громадянської й історичної освітніх галузей, спонукати малят до образотворчої діяльності;
• вправи з елементами для вирізання та вклеювання;
• додаткові завдання для обговорення, розмірковування та узагальнення власного досвіду.
Використовуючи завдання зошитів як основу, ви можете розгорнути захопливу діяльність з малятами, показати їм сфери практичного застосування набутих знань, розвинути критичне мислення, винахідливість, творчі здібності дітей.

Додаткові матеріали — інтерактивні презентації, онлайн-завдання, твори мистецтва, а також розробки тематичних тижнів, методичні рекомендації, що допоможуть зробити навчальний процес максимально ефективним, — ви можете безоплатно завантажити з сайту svitdovkola.org — він постійно оновлюється.




Щоб придбати зошити, зв’яжіться з менеджерами видавництва "Світич":

• телефони: (044) 486-91-14, 

(050) 761-72-59, 

(067) 504-50-22;

• e-mail — books@dvsvit.com.ua.





Про комплект із семи робочих зошитів “Я досліджую світ” та “Українська мова та читання” для 2 класу читайте тут



Гуртовим замовникам — представникам районів і шкіл — особливі умови співпраці.


Бажаю цікавих та творчих уроків!

науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років




Автор: Ірина Стеценко

Немає коментарів:

Дописати коментар