понеділок, 1 лютого 2021 р.

Гортаємо сторінки ще не виданої книжки, або

 Запрошую у мистецькі мандрівки-дослідження

 

Заінтригувала? Ще б пак, адже зазвичай я розповідаю про нові книжки, які вже можна погортати. А от сьогодні погортаймо сторінки нового підручника “Мистецтво” (авторки — Ірина Стеценко, Світлана Садовенко) для 4 класу НУШ видавництва “Світич”.

 


Звичайно, кожний автор любить свій твір і вважає його самим-самим… але коли йдеться про підручник важлива об’єктивність, думка експертів. Для того й існує експертиза підручників в ІМЗО. Тож я вирішила розпочати розповідь про підручник “Мистецтво” словами експертів. Скажете сумнівно? Але ж все легко перевірити: на сайті ІМЗО є результати експертиз.

 


Отже слово експертам, гортаймо підручник, читаймо, вибудовуємо власну думку.

“Автори підручника нібито ведуть дружню розмову із дітьми супроводжуючи їх на шляху занурення у світ творчості та мистецтва, враховуючи досвід учнів та наявні знання та уподобання.

Цікаві та корисні матеріали роблять підручник мотивуючим та надихаючим. Діти поринають у різнобарвний світ музики, живопису, графіки, хореографії, архітектури, театрального мистецтва із певним національним колоритом та розмаїттям. Кожний урок спонукає учня до більш глибокого проникнення у тему через власну творчість, відтворення у дії та створення певного продукту.

У підручнику панує особлива внутрішня атмосфера та, безумовно, авторське бачення предмету мистецтво з унікальним поєднанням та інтеграцією музики, живопису, театру, балету, мультиплікації, національного фольклору тощо.

Підручник цікавий, його приємно передивлятися, коли заглиблюєшся у матеріал та намагаєшся виконати завдання час спливає непомітно.”

 

А от найдорожчі для мене відгуки, адже їх писали ті, хто вже викладав за підручником “Мистецтво” (авторки — Ірина Стеценко, Ганна Остапенко) для 3 класу. Такі висловлювання надихають спонукають творити далі: аби не мої читачі-впроваджувачи, я б не писала книжок.

 





І насамкінець, послухайте авторське бачення — моя відеопрезентація підручника.

 

 

КОРОТКИЙ ПІДСУМОК

Переваги підручника “Мистецтва”

• Цікаві мистецькі розповіді-мандрівки, у яких майстерно поєднано різні види мистецтва.

• Повний авторський методичний супровід.

• Новітній яскравий репертуар від класики до сучасного мистецтва.

• Чітка прозора структура уроків: один розворот = один урок.

• Образні зрозумілі пояснення усіх понять, передбачених Типовою освітньою програмою.

• Авторами створено підґрунтя, щоб кожен учень знайшов завдання, яке йому буде до душі.

• Широка розмаїта палітра українського та світового мистецтва.

• Реалізовано дослідницьке навчання.

• Відображено міжпредметні зв’язки.

 

Підручник яскравий широкого формату, зручного для розглядання творів живопису, його тексти сучасні, актуальні для дітей, а ілюстрації дивують і зачаровують мистецтвом.

Як і завжди видавництво “Світич” гарантує високу поліграфічну якість підручника — першокласні матеріали та яскравий друк.

У методичному супроводу підручника “Мистецтво” Ви знайдете — календарно-тематичні планування, конспекти уроків з методичними порадами, презентації, онлайн-завдання, онлайн-дошки, відео, аудіо тощо.

Ознайомтеся з методичним супроводом підручника для 3 класу: для наступного підручника буде схожий.

 

Хочете знайти більше? Запрошую на сайтhttps://svitdovkola.org/books/art3

Клікайте на кнопку

  

Ознайомлюйтеся з підручником — уявляйте свою роботу в 4 класі — обирайте якість!

 

Ну а тепер, рішення за Вами, наші майбутні читачі. Адже нині кожний вчитель може вибрати той підручник, який сподобався найбільше. Тож не гайте часу — вибирайте! Чекаю Вашого слова!

 

Ірина СТЕЦЕНКО,
наукова співробітниця Міжнародного науково-навчального центру
інформаційних технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
авторка технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років

 

Дізнайтеся про що блог

Читайте роздуми щодо теми блогу

 

2 коментарі:

  1. Пані Ірино, бажаю успіхів. Ми з колегами, як можемо, рекламуємо Ваш підручник. Хочеться й надалі з Вами працювати

    ВідповістиВидалити