Фестиваль
STREAM-освіти у ЗДО «Дзвіночок» м. Шостки — продовження
Початок розповіді про Фестиваль
STREAM-освіти у ЗДО «Дзвіночок» м. Шостки читайте тут
Представляю
цікаве творче впровадження альтернативної програми формування культури
інженерного мислення в дошкільників «STREAM-освіта,
або Стежинки у Всесвіт» — ЗДО «Дзвіночок»
(м. Шостка, Сумська обл.).
Заняття «Дивне диво, диво з див: хтось яєчко загубив»
Вихователь Тетяна Кузьміна, група
«Пізнайки» (молодший дошкільний вік)
Малюки
з захопленням роздивились (порівняли, знайшли спільне і відмінне) курячі,
гусячі, качині, індюшині, перепелині яйця, співвіднесли їх з відповідними
птахами, порівняли яйця домашніх птахів з голуб’ячими та гороб’ячими яєчками.
Переконались
в тому, що весною всі птахи, що зимували, ті, що повернулися весною, і домашні —
з яєць висиджують пташенят. Дійшли висновку, що всі пташки мають дзьоб, крила,
лапи та пір’я, проте літають зовсім не всі; дізналися, що серед домашніх є
птахи, що добре вміють плавати. Співвідносили сувенірні дерев’яні яйця з
курячими та гусячими, знаходили спільне та відмінне.
Малята
досліджували, що буде з яйцем (вареним, сирим, пустим), якщо його опустити у
воду… та залюбки виконували різні цікаві практичні ігрові завдання за темою. А
на наступний день, навіть, принесли з дому страусине яйце, яке знову ж
порівнювали з тими, що вже обстежували, досліджували та знають.
Дякую
за творче впровадження!
Далі буде…
науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних
технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років
Щиро Вам, Ірино Борисівно, вдячна за Вашу публікацію про досвід нашої роботи! Діти так захопилися темою і порівнянням пташинх яєчок, що наступного дня принесли з дому ще й страусине яйце (останнє фото). Ось як виглядає порівняння страусиного та курячого)))
ВідповістиВидалитиІ це класно! Рухаємося далі! Дякую за впровадження! Щасти!
Видалити