Дивуємося — дивуємо — пізнаємо
Іноді можна просто йти вулицею і раптом побачити таке… здивуватися і захотіти розібратися як це влаштовано, а потім вигадати власну дивинку, створити на її основі необхідну річ із незвичайними властивостями. Так ми стаємо винахідниками. Мабуть саме про таке думали архітектори, створюючи на звичайній вулиці стріт-арт.
Нагадую: клікайте на світлинах і вони зільшаться.
“Рухомі дюни” — це стріт-арт
в Монреалі, що перетворює вулицю в щось нереальне. Твір мистецтва складається з
ліній нейтральних кольорів, які хвилеподібно згинаються уздовж доріжки,
створюючи оманливий шлях, що імітує дюни в пустелі і пляжі. Хромовані сфери, що
періодично з’являються уздовж вулиці, підкреслюють ефект хвилі, створений
художниками.
Публічна
інсталяція ознайомлює з методами кубістів в ігровому форматі, маніпулюючи
поверхнею вулиці. Для створення ефекту рухомих дюн митці звернулися до
пластичного підходу художників-кубістів, які поставили під сумнів роль
перспективи в візуальному представленні зображення.
Завдяки
кривим лініям різних відтінків і дзеркальним сферам, вулиця буде міняти свою
форму в міру просування по ній.
Покажіть
дітям рухомі дюни, запропонуйте уявити себе на цій вулиці.
• Що
ви відчуваєте?
• Як
рухалися б?
• Чи
хотіли б проїхатися вулицею на роликах? Чому?
• Що
розповіли б про бачене знайомим дітям? Батькам? Родичам?
• Чи
хотіли б створити таке диво біля свого будинка? Чому?
Запропонуйте
дітям відчути себе фокусниками і намалювати ілюзії — створіть на папері те,
чого насправді немає. Клікайте і творіть — https://jmil.com.ua/2017-11/hudstudio
• Що
можна оздобити таким незвичайним малюнком?
Ірина
СТЕЦЕНКО,
наукова співробітниця Міжнародного науково-навчального центру
інформаційних технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
авторка технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років
Читайте
роздуми щодо теми блогу