Несподівані порівняння
Зараз як ніколи багато розмов про індивідуальний підхід до навчання, виховання особистостей… Ми шукаємо сучасні освітні технології і все це добре. Але сьогодні випадково натрапила на одне відео і у мене склалася картинка-порівняння. Отже, подивимося разом і поміркуймо.
Як
ви думаєте, чому у китайців немає видатних балетних танцівників — Галини Уланової,
Майї Плісецької, Володимира Васильєва, Єкатерини Максимової, Маріса Лієпи,
Миколи Цискарідзе?... Адже технічна підготовка у танцівників дуже і дуже
висока.
А
ось чому! Так готують балерин у китайській балетній школі...
Уявіть
собі заняття чи урок такого педагога у звичайній школі. Хочете, щоб так навчали
наших дітей? Я відповідаю «Ні!»
Після
такого навчання виходять ось такі балетні вистави
Ну,
так: це точно не Маріус Петіпа… Сучасно! Прикольно! Незвичайно! Так, так це
унікальний акробатичний балет. Але… я не хочу дивитися таке «Лебедине озеро». Я
хочу бачити ось таке виконання — танцюють Улляна Лопаткіна та Іван Козлов. Це
також сучасна редакція хореографії Маріуса Петіпа.
Ну
як вам? Дійсно, різниця вражає.
Продовжуємо
порівнювати. Ось так виглядає екзамен у школі танців у Китаї
Я вважаю,
що саме так готують кордебалет-солдатів: тут немає місце творчості та
індивідуальності. Всі все виконують точно одночасно і однаково, зате все
правильно.
А
ось так готують солістів: Академія балету імені А. Я. Ваганової. Кожний робить
одні й ті самі рухи, але по своєму. Так і ми маємо навчати: немов всі вчать
одне й те саме, але творчо підходять до виконання завдань, а надалі до всього,
що будуть робити.
А
тепер кілька слів про те, навіщо нам потрібна НУШ: а для того, щоб у нас так
навіть спортсменів не готували! Щоб було творче вдумливе ставлення до будь-якої
праці, щоб малята не виростали бездумними роботами.
Сподіваюсь
решту додумає кожний самостійно…
науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних
технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років
Вдумливий і цікавий аналіз профі! Дякую, було пізнавально читати!
ВідповістиВидалитиДякую! Ми справжні ОДНОДУМЦІ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ВидалитиДуже цікаве дослідження, порівняння і висновки!
ВідповістиВидалитиПриємно :)))) Дякую!
ВидалитиЩиро дякую за матеріал. Дуже влучне порівняння.
ВідповістиВидалитиДякую :))) Приємно, що мене розуміють :))
Видалити