Презентація “жива” картина: 12-й тиждень «Вода»
Тиждень 12 «Вода» дає змогу повторити, уточнити вже набуті знання та піти далі — дослідити властивості води, вивчити її кругообіг у природі, роздивитися Землю з височини, з’ясувати, мало чи багато на нашій планеті води, мандрувати світом у пошуках її джерел, визначити свою добову норму води, пропонувати заходи щодо її збереження.
Відкриває
тиждень чудова сюжетна
картина «Чи можна подружитися з дощиком?». Саме вона розпочинає діалог з
малятами про воду в природі, її агрегатні стани та наше ставлення до різної
погоди, а також про осінь, життя людей у цю пору року, життя у місті, звуки
довкілля…
Картину
можна використовувати протягом усього тижня: на початку, під час розгляду
проблемних запитань (підручник “Я
досліджую світ” авторів О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко) “Де
«живе» вода?”, “Якою буває вода?”, а також підсумовуючи тиждень.
Початок
тижня “Вода” варто провести як мандрівку сюжетною картиною, адже у зображену
ситуацію діти легко входять, дофантазовують її, проектують на своє повсякденне
життя.
Оживити сюжетну картину під час
подорожі допоможе презентація «“Жива”
картина: добірка звуків та відео за сюжетом зображення», до складу якої
входять файли зі звуками природи та міста, а також відео мандрівки
Дніпром у Києві. Звуки довкілля на картині можна автоматично поєднувати
(запускати одразу кілька звукових файлів): таким чином можна утворити
максимально правдоподібну атмосферу міста.
Запропонуйте дітям здійснити прогулянку
картиною. Обговоріть з малятами, як вони вдягнуться, що візьмуть із собою, де хочуть
побувати, які звуки почують, з ким захочуть поспілкуватися, про що поговорять.
Кияни
на картині легко впізнають своє місто — пішохідний міст, Дніпро, його круті
схили, затишний оглядовий майданчик, улюблене місце відпочинку в усі пори року
— Гідропарк.
• Чому
на мосту нікого немає?
Звісно,
в осінній дощ ніхто пішохідним мостом не хоче йти: там зараз не зовсім затишно,
тому краще обрати інший шлях.
На
першому плані картини — оглядовий майданчик. Запропонуйте малятам пофантазувати
та описати, що можна побачити з крутих схилів Дніпра.
• Чи
були ви на оглядовому майданчику? Що побачили?
• Чи
цікаво було там? Чому?
• Дізнайтеся,
чи є оглядовий майданчик у вашому місті й побувайте на ньому. Поділіться з
друзями враженнями, покажіть фотографії.
Роздивимося
Дніпро з висоти пташиного польоту (звісно, таке з оглядового майданчика
побачити неможливо) — покажемо малятам відео.
• Яка
техніка може допомогти нам це зробити?
• Чому
так цікаво розглядати все згори?
• Що
цікавого ми побачили?
• Що
могли побачити й знизу, а що точно із землі не видно?
• Що
саме цікаво роздивлятися зверху, а що хочеться побачити з близької відстані?
Чому?
На на сайті підручника «Я досліджую світ» видавництва «Світич» є ще багато
матеріалів для захопливої роботи з дітьми протягом наступного тематичного
тижня. Завітайте на сайт та завантажте:
• Електронний
підручник (наводимо аркуші 12-го тижня) з вбудованими методичними
підказками для педагога та захопливими завданнями для малят. Таким чином
згрупований матеріал педагог може використати як конструктор і побудувати
інтегровану роботу з дітьми.
науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних
технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років
Немає коментарів:
Дописати коментар