Природознавство. Вчимо дітей впізнавати стиль художників
Минулого разу ми шукали прикмети пір року на сюжетних картинах Любові Новосьолової та обкладинках журналу «Джміль», вчилися впізнавати стилі художників.
Щоб
діти не просто роздивлялися окремі картини, а вчилися впізнавати твори
художників, потрібно показувати їм серії картин: наприклад, добірки творів певної
тематики, або об’єднані одним сюжетом картини (ілюстрації до казки, добірка
тематичних ілюстрацій одного художника тощо). Саме так я зробила у плануванні
«Весна-чарівниця». (Звісно, малятам нелегко одразу осягнути кілька картин,
тому ми проводимо роботу протягом кількох днів.)
Сюжетні
картини дітям роздивлятися легше: адже у таких творах є єдиний сюжет, як
правило багато сюжетних центрів. А от твори живопису далеко не завжди легко
сприймаються дітьми. Тож вибираємо усміхнені картини з дітьми і про дітей,
дитячі забави, невеличкі таємнички…
Побудуємо
місточок між розгляданням сюжетних картин і творів живопису — залишимо тему пір
року (будемо шукати прикмети пір року, але вже покажемо діткам картини різних
художників).
Запропонуємо
малятам поєднати пари картини так, щоб у кожній парі були картини з однаковими
порами року, які намалював один художник.
Наступне
завдання на уважність, розвиток пам’яті та мислення. Малятам потрібно відкрити
таємнички карток, зображення на яких ми ще не бачимо — відкривати можна тільки
пари картин, якщо ми не відкрили картини з однієї пари, дві картки одразу перевертаються.
Запропонуємо дітям знайти пари картин, на яких художники зобразили одну пору
року.
Додаткове
запитання. У яких парах поєднано картини одного художника, а у яких — різних?
Колекція завдань «Пори року у картинах»
Далі буде…
науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних
технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років
Здорово!!!!
ВідповістиВидалитиДалі буде :))) Дякую!
Видалити