Формуємо у дітей критичне мислення
Формуйте
у дітей критичне мислення — запропонуйте їм знайти у відео незвичайне, казкове,
неправдиве, дивовижне і... звичайне.
Запитання для педагогічних роздумів
• Чи
все одразу знайшли діти?
• Скільки
разів знадобилося переглянути відео, щоб діти знайшли усі незвичайні кадри?
• Як
діти описували кадри, про які розповідають?
•
Які кадри одразу привернули увагу дітей, а які — в кінці? Чому?
•
Легко чи складно дітей було розв’язувати задачку про гриби?
Після
того, як ви з дітьми докладно обговорили побачене, зверніть їхню увагу на такі
моменти.
1. Чому деякі кадри нереальні? Запропонуйте
дітям порівняти розмір гриба та знайомих об’єктів. Чи може бути таке
співвідношення у житті?
науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних
технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити