STREAM-ідеї та їх втілення
Нам,
дорослим, хочеться, щоб у дітей були суперіграшки, які дадуть змогу без проблем
грати у найзахопливіші ігри. А чи потрібно це дітям? Давайте подивимося із яким
захопленням діти конструюють машини із… звичайних коробок.
Ідеї
такого плану прописані у блоково-тематичномуплануванні освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку за альтернативною
програмою формування культури інженерного мислення в дошкільників “STREAM-освіта,
або Стежинки у Всесвіт”. Моя пропозиція — конструювати не тільки з конструкторів,
а й з підручних матеріалів.
Така
діяльність розвиває фантазію малят, привчає їх до винахідливості, стимулює
фантазувати, уявляти та створювати те, що їм необхідно для гри, навчає
покладатися на власні сили.
Діти
навчаються життєвим навичкам: фарбують, помиляються, вигадують як вийти з
положення… Подивіться, скільки всього діти навчилися у неформальній творчій діяльності,
яка у дітей виникла мотивація і ніхто не примушував, ніхто нічого не нав’язував,
не затискував діяльність дітей в межи заняття і все без перевтоми…
Наталія
Володимирівна Шалда, вихователь-методист «Дзвіночка»(м. Шостка,
Сумська обл.) розповіла мені як насолоджувалась діями дітей. Очі горять,
бігають, метушаться, радіють, підказують один одному... Клас!!!
Без
особливих затрат, діти працюють командою, домовляються, радяться, виправляють
один одного. А поза кадром залишилися не менш цікаві моменти, коли малюки
чекали, поки висохне фарба, щоб причепити колеса. Підтягували свій транспорт на
сонечко, без кінця торкалися рученятами фарбованих поверхонь і всім оголошували
свої відчуття: вже трішки підсохло, майже висохло, а тут ще волого... Весь час
були занурені в процес.
Дякую колективу «Дзвіночка» за творче втілення інженерних ідей, підтримку, довіру та нестримну фантазію!
науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних
технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років
Від всього колективу щиро завдячуємо Вам, Ірино Борисівно, за увагу і оцінку роботи педагогів "Дзвіночка"!
ВідповістиВидалитиДякую Дзвіночку! Його голос дзвіникий та впевнений!
Видалити