Фестиваль STREAM-освіти у ЗДО «Дзвіночок» м. Шостки
Кожному
науковцю завжди радісно бачити, що він працює не дарма: його ідеї знаходять місце
у роботі практиків, вони бачать, що це працює, і впровадження виходить немов
саме собою, як я кажу «за покликом душі». Саме це я вважаю найбільшим
досягненням своєї роботи як науковця і як практика.
Представляю
цікаве творче впровадження альтернативної програми формування культури
інженерного мислення в дошкільників «STREAM-освіта,
або Стежинки у Всесвіт» — ЗДО
«Дзвіночок» (м. Шостка, Сумська обл.).
Дякую
вихователю-методисту «Дзвіночка» Наталії
Володимирівні Шалді та всьому колективу садочка за підтримку, довіру та
нестримну фантазію! Передаю мікрофон!
З 25
березня по 8 квітня 2019 року у закладі дошкільної освіти № 1 «Дзвіночок»
міста Шостки Сумської області проходила Методична панорама перегляду освітньої
роботи з дошкільниками в рамках альтернативної програми «STREAM-освіта, або
Стежинки у Всесвіт». Кожна група (всього десять груп) взяла участь у цьому заході. Було переглянуто і
обговорено десять занять, десять ідей,
десять педагогічних стилів, десять поглядів на інтеграцію освітніх напрямів
STREAM-освіти дошкільників, десять педагогів, що люблять дітей і свою нелегку працю
та мітко попали в ДЕСЯТКУ «педагогічної мішені» STREAM-ОСВІТИ
ДОШКІЛЬНИКІВ!
Саме
через практичну роботу з малятами, такий собі діяльнісний підхід, педагоги були
націлені більш детально розібратися в освітніх напрямах альтернативної
Програми, практично вибудувати та зреалізувати інтегрований (міждисциплінарний)
підхід до пізнання оточуючого світу, в роботі з дітьми надати перевагу дослідженню,
експериментуванню, практичним методам і прийомам, що розвивають у дошкільників наочно-образне,
логічне, критичне і креативне мислення.
Заняття «Як маленька краплинка шукала маму-хмаринку»
Вихователь Оксана Лейко, група «Дзвіночки» (ранній вік)
Саме
з цієї групи розпочалась Методична панорама. Найменші малята з непідробною
цікавістю досліджували таку просту, таємничу і манливу воду.
Разом
з вихователем дійшли висновку, що вода прозора, крізь неї можна побачити
предмети, а від фарби, вона брудниться, що вода нічим не пахне, розливається,
тече, що у воді окремі предмети (паперовий човник, ЛЕГО-цеглинка, пластмасова
рибка, дерев’яна паличка з морозива — плавають, а металева скріпочка і камінчик
— потонули), що вода, як дощик з хмаринки може капати і литись (капає,
ллється), знайшли на дотик холоду і теплу воду, дізналися що вода містить в
собі багато-багато краплинок, які в природі випадають з хмаринки, а за
допомогою ЛЕГО-цеглинок відстукали ритм легенького і сильного дощику.
науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних
технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років
ЗДОРОВО! Від імені всього нашого педагогічного колективу сердечно дякую Вам, Ірино Борисівно, за те, що Ви так щиро популяризуєте наш практичний досвід входження в таку цікаву тему як STREAM-освіта дошкільників! А ще безмежно вдячні Вам і Катерині Леонідівні Крутій за ваші чудові посібники: цикл «Пори року», Блоково-тематичне планування освітньої діяльності з дітьми молодшого (середнього, старшого) дошкільного віку за альтернативною програмою формування культури інженерного мислення в дошкільників “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт” , за цікаві, оригінальні, неперевершені е-матеріали! Просто НЕОЦІНЕННИЙ подарунок вихователям. Бери і використовуй! Нових творчих успіхів Вам, щирих однодумців і розумних партнерів поряд!
ВідповістиВидалитиЩиро дякуємо! Далі буде.... Щасти!
ВидалитиМолодці!
ВідповістиВидалитиДійсно молодці! Приходьте у ФБ-спільноту "Логіки світу" (https://www.facebook.com/groups/LogikiSvity/) та "STREAM-освіта: досвід запровадження" (https://www.facebook.com/groups/SteginkiVsesvitSTREAM/) і побачите ще більше :)))
Видалити