Наші помічники — МУЛЬТИКИ: 4-й тиждень «Моє довкілля»
3-й
тиждень «Мої друзі» — Яким має бути друг?
Четвертий тиждень сміливо можна назвати тижнем сенсорики. Ми звертаємо увагу дітей на те, наскільки важливо для кожного з нас чути і бачити все навколо, відчувати запахи, смак, на дотик все, що нас оточує.
Переглянемо
з малятами мультфільм «Великий Ух» та поміркуємо над тим, що побачили.
Мультфільм «Великий Ух»
Здавалося
б прикольний легкий трохи іронічний сюжет з гумором, але ж він має глибокий
філософський підтекст і що особливо цінне для педагогів — його можуть легко зрозуміти
діти.
Мультфільм
звертає увагу малят на те, що важливо не просто слухати, а й чути, не просто
дивитися, а й бачити, а ще потрібно розмірковувати на тим, що бачили і почули,
уявляти те, що відбувається навколо, вкладати душу в кожну свою дію.
Звісно,
для кожного з нас важливо знати, що відбувається у неосяжному космічному
просторі — про що розмовляють зірки, що відбувається на далеких планетах — але
ще важливіше вчасно почути прохання про допомогу і допомогти, поспілкуватися з
близькими людьми та знайомими, а можливо й просто разом посидіти і помовчати.
•
Хто головні герої мультфільму?
•
Хто з них вам більше сподобався? Чому?
•
Розкажіть про Вовчика. Який він?
Вовчик
— мрійник та фантазер, він дуже чутливо, емоційно реагує на все, що бачить і
чує навколо — шурхотіння трави, дзвінкий звук прозорої крапельки, розмову
вітерця і гілочки… Вовчику подобається його рідний ліс, він дружить з усіма
його мешканцями, чутливо реагує на кожний зойк про допомогу.
Ліс
для Вовчика — рідний дім. Він відчуває себе відповідальним за все, що там
трапляється, робить все можливе, щоб лісовим мешканцям було затишно і безпечно.
• Розкажіть
про Великого Уха. Який він? Звідки узявся?
Великий
Ух — взагалі чудо-небачене. Він опинилося на Землі невідомо звідки, можливо
тому наділений незвичайними вміннями — може чути найтихіший звук навіть з далеких
планет. Але навіщо він це робить?
• Що
доброго Великий Ух зробив?
• Чи
дбає Ух про інших? Як ви думаєте чому він так робить?
• Як
Ух почувається у лісі?
•
Чим відрізняється від Вовчика?
• Яким
Уху здається Вовчик?
• А
як протягом мультика змінився Великий Ух? Чому?
•
Чого Вовчик навчив Уха? Як саме? Чи було б краще, якби Вовчик просто розповідав
Уху про життя в лісі?
Поговоріть
з малятами про те, що найкраще вчити інших на власному прикладі, а не словами.
Саме наші дії багато що говорять про нас, саме за нашими діями люди часто
складають про нас враження.
• Що
зрозумів Ух? Який висновок для себе зробив?
• Як
ми це побачили?
Складіть
і проілюструйте продовження пригод Вовчика та Великого Уха у казковому лісі.
• Чи
гарним помічником Вовчику стане Ух? Чому ви так вважаєте?
•
Запропонуйте дітям розповісти про те, що найбільше вразило у мультфільмі.
На на сайті підручника «Я досліджую світ» видавництва «Світич» є ще багато
матеріалів для захопливої роботи з дітьми протягом наступного тематичного тижня.
Завітайте на сайт та завантажте:
• Електронний
підручник (наводимо аркуші 4-го тижня) з вбудованими методичними підказками
для педагога та захопливими завданнями для малят. Таким чином згрупований
матеріал педагог може використати як конструктор і побудувати інтегровану
роботу з дітьми.
науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних
технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років
Немає коментарів:
Дописати коментар