Вернісаж проти неба
Уявіть себе в іншому місті. Як воно виглядає? Які у нього особливості? Чи не переплутаєте ви його із своїм рідним містом? Звісно ні. Але що ж робить місто неповторним особливим теплим? Пропоную поговорити про це з дітьми.
Моєму рідному місту — Києву — пощастило: саме в Києві розмістили свої
вернісажі митці і подарували місту цілу низку вуличних скульптур. Ідеш вулицею
і раптом… Подивіться на ці милі скульптури.
Олександр Лидаговський Богдан Мазур Володимир Щур Констянтин Скритуцький Констянтин Скритуцький Констянтин Скритуцький Констянтин Скритуцький
Поговоріть з дітьми, що у
вуличних скульптурах особливого, чим вони зацікавлюються нас, чому вони нам
подобаються, чому ми завжди на них із задоволенням дивимося.
• Чим вуличні скульптури відрізняються від памʼятників?
• Як їх впізнати?
• Якими вони мають бути? Чому саме такими?
Запропонуйте дітям вибрати
скульптуру, що зачепила, уявити себе екскурсоводом і розповісти про неї гостям
міста, запросити знайомого подивитися на неї, зробити світлини тощо.
• На які скульптури дітям особливо цікаво буде подивитися, коли будуть в
Києві? Чому?
Малята також можуть дослідити
своє рідне місто і знайти цікаві місця.
• Які скульптури і де саме вони б розмістили у своєму рідному місті чи
селищі?
Запропонуйте дітям створити
проєкт такої скульптури — намалювати ескіз чи створити її з пластиліну чи
глини.
Констянтин Скритуцький Констянтин Скритуцький
Гуляйте вулицями — розмірковуйте
— милуйтеся! Захопливих прогулянок!
Ірина
СТЕЦЕНКО,
наукова співробітниця Міжнародного науково-навчального
центру
інформаційних технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
авторка технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років
Читайте
роздуми щодо теми блогу
Немає коментарів:
Дописати коментар