Винахідники-невмійки чи…
Діти запитують “Як навчитися винахідництву?”. А справді як? З одного боку це талант, з іншого — невтомна праця, величезна робота фантазії, інтелекту і … безліч спроб, які іноді іншим здаються безглуздими. А ще вдача, інтуїція і …
Звісно,
інженери можуть і пожартувати: створити диво-винаходи, які навряд чи можна буде
використати. Ось такі незвичаїнки створює k.kamprani https://www.theuncomfortable.com/contact/
Здивуйте
дітей дивними речами.
• Чому
вони дивні? Чи лише такими здаються нам?
• Чим
вони відрізняються від вже звичних нам?
• Чи
зручно ними користуватися? Чому?
• Як
їх все-таки можна використати? Можливо у них є супервластивості, але як їх
знайти?
• Які
цікаві властивості у цих речей є?
Діти
також можуть спробувати удосконалити винаходи і вигадати свої незвичайні речі
та навіть змоделювати їх. І ще один важливий привід займатися такою діяльністю: діти швидше зрозуміють чому саме так влаштовано. Адже коли нам не зручно, ми краще зрозуміємо зручність того, що маємо.
І нехай вам не здаються такі завдання безглуздими: вони не аби як розвивають фантазію та винахідливість, діти вчаться бачити функцію речі, а ще ми не знаємо наскільки близько ці недоречності стоять до справжніх винаходів. Можливо ми просто бачимо не все чи не так? Чи лякаємося нестандартності?
Ірина
СТЕЦЕНКО,
наукова співробітниця Міжнародного науково-навчального центру
інформаційних технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
авторка технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років
Читайте
роздуми щодо теми блогу
Немає коментарів:
Дописати коментар