Бесіда за картиною Мінни Іммонен
Педагоги часто зазначають, що дітям не подобається розглядати картини, слухати музику. А можливо ми не ті твори добираємо? Адже картини мають бути цікавими дітям, з захопливим зрозумілим дітям сюжетом. Добре, якщо на картинах учні впізнають себе.
Покажіть дітям усміхнені добрі картини фінської художниці Мінни Іммонен і побачите, як загораються їхні оченята, скільки цікавого на них помічають дітки. Обговорення таких картин довго не вчухає…
Мінна Іммонен
На картині художниця намалювала незвичайну зиму.
• Що
ж на картині незвичайне? Чому так зробила художниця?
Зазвичай
зиму малюють білим, синім, блакитним тощо, а художниця використала відтінки оранжевого.
Як думаєте, чому?
Це робить картину теплою, сонячною,
доброю.
• Як
гадаєте, про що ця картина?
• Що
відчувають її персонажі — дівчинка, киця, пташки? Як ви про це дізналися?
• Про
що співають пташки? Що муркотить киця?
• А що
говорить дівчинка? А може вона наспівує? Чому?
• Виконайте
пісеньку дівчинки на картині.
• Чи
холодно на вулиці? Та чи відчувають цей холод герої картини? Чому?
• Чи
хочеться вам опинитися біля них? Що робитимете?
• Чи
можна картину назвати “Тепла зима”? Чому? Придумайте свою влучну назву.
І запитання вже іншого напряму.
• Що
(хто) на картині ближче до нас (далі від нас)? Як ми це помічаємо?
• Кого
на картині більше — тварин чи рослин, тварин чи птахів? На яке запитання можна
дати відповідь не рахуючи? Чому?
• Чи
справді дівчинка більша ялинок, будиночка? Поясніть відповідь.
науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних
технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років
Читайте
роздуми щодо теми блогу
Немає коментарів:
Дописати коментар