Природознавство. Вчимо дітей впізнавати стиль художників
Поміркуймо, які завдання ми ставимо перед собою, коли слухаємо з малятами музику, роздивляємося картини, читаємо літературні твори… Хочеться, щоб діти захоплювалися мистецтвом, розкуто фантазували, посміхалися слухаючи музику та роздивляючись картини, відчували настрій героїв, хотіли і могли стати на їх місце і відчути все, що на картині змалював художник.
А
для цього картини мають бути для дітей і про дітей, музика — мелодійною та
різноманітною, а ще добре, якщо мелодія закликає дітей затанцювати її.
І не
обов’язково, щоб діти знали назви всіх творів та імена композиторів, поетів, художників…
Не в цьому справа, не це важливо. Якщо малята будуть інтуїтивно відчувати стиль
митця, розуміти, які твори створені один майстром, а твори будуть їм
подобатися, вони мимовіль вивчать всі назви. А назви без любові до мистецтва —
порожній звук. Кому потрібні?
У
цій колекції вправ ми не тільки повторюємо з малятами прикмети пір року, вчимо
розрізняти їх, а й показуємо різні стилі художників, вчимо дітей інтуїтивно
розрізняти їх, знаходити картини одного художника в одному стилі. Зверніть
увагу дітей на те, де картини одного художника, а які сюжети намалювали різні митці.
Така
інтегрована робота гармонійно поєднує мистецтво і природознавство, вчить дітей
спостережливості, уважності, а також звертає їхню увагу до творів живопису,
спонукає не вчити на пам’ять назви картин та імена художників, а відчувати
живопис.
Отже,
розпочинаймо!
Прикмети пір року на картинах Любові
Новосьолової
Класифікація — упорядковуємо сюжетні картини
журналу «Джміль»
Завдання-пазл — сюжетні картини журналу «Джміль»
— прикмети пір року
Завдання на класифікацію — прикмети пір
року у картинах
Упорядковуємо події — визначаємо, як
весна приходить
Порівнюємо, як пори року різні художники
змальовують
Шукаємо пари картин «навпомацки» — пори року
на картинах різних художників
Одна пора року — один художник
Ланцюжок пір року
Колекція вправ «Пори року у картинах»
Ще
більше захопливих завдань, цікавих бесід, дослідів, спостережень тощо Ви можете
знайти у книзі «Весна-чарівниця».
Телефонуйте
— +38 097-954-74-70, +38 099-972-04-60, +38 073-072-74-79
e-mail:
mail@lips.zp.ua
науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних
технологій та систем Національної академії наук України
та Міністерства освіти і науки України,
автор технології «Логіки світу»
для дітей від 4 до 12 років
Немає коментарів:
Дописати коментар